boots,

Casual met overknee laarzen, kan dat?

10/04/2016 Pixels By Emilia 18 Comments

Nederlands: Vorig jaar kreeg ik van meerdere lezeressen de vraag of ik wat vaker casual outfits met kniehoge laarzen wilde delen, maar omdat ik toen naar het zonnige Australië vertrok voor het in Nederland echt winter werd, is dat er nooit meer van gekomen. Tijd om dat goed te maken! Ik houd van overknee boots én van casual outfits, dus een combinatie van die twee dingen zullen jullie dit seizoen waarschijnlijk veel terugzien op mijn blog. Door de nette laarzen te combineren met denim en een oversized trui, krijg je een outfit die neutraal genoeg is voor overdag, maar die je ook prima kunt dragen als je uit eten of naar de bioscoop gaat. Tenminste, dat vind ik. En wat vinden jullie? Klik op 'read more' om alle foto's te zien en je mening achter te laten!

English: Last year a few of my readers asked me if I could show some easy casual outfits with overknee boots, but before I got to accept that challenge, I moved to sunny Australia and skipped the Dutch winter. But now it's getting colder in The Netherlands it's finally time to style and wear my overknees again! I really like overknee boots as well as I like casual dressing, so a combination of those two things is something you'll see a lot on my blog this season. By styling a pair of classy heeled overknee boots with denim and an oversized sweater, you create an outfit that's casual enough to wear during daytime, but is also nice to wear when going out for dinner or to the movies or so. At least that's what I think! Can't wait to hear your opinions on this. Click 'read more' to see all pictures and to leave a comment!

Ik draag: laarzen – Sacha / jeans – Levi's / trui – Primark / sjaal – Zara / horloge – Guess

De knielaarzen die ik hier draag, heb ik trouwens nieuw! Ik had al een paar zwarte overknee boots, maar na drie winters waren die niet zo mooi meer. Ik heb lang gezocht naar nieuwe laarzen, maar vond het lastig om paar te vinden dat niet megaduur was of er goedkoop uitzag. Maar toen ik voor een samenwerking iets mocht uitzoeken in de webshop van Sacha, vond ik daar zomaar ineens dé laarzen! Precies hoog genoeg boven de knie, met een fijne hak én gemaakt van prachtig nepsuède. Ik ben er helemaal blij mee!

Mochten jullie nou ook nog op zoek zijn naar de perfecte overknee boots, dan heb ik een leuke verrassing voor jullie! Met de code 'Pixels by Emilia' krijg je 15% korting in de webshop van Sacha t/m 16 oktober 2016. En die code is trouwens ook gewoon geldig op alle andere schoenen, van enkellaarsjes tot sneakers tot stiletto's. Heel veel shopplezier!

Hoe zouden jullie overknee boots combineren?

Deze artikelen vind je misschien ook leuk:

18 opmerkingen:

  1. Prachtige meid in prachtige kleding. Zelf zou ik hoge laarzen dragen met een rok, panty en zwarte blouse, ik ben namelijk erg van zwart en chique. Groeten, Mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het een mooie outfit en mooie zachte foto's ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw wat een mooie foto's! Ik vind overknee laarzen het leukst als je ze casual draagt :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat zijn inderdaad fantastische laarzen! Leuke outfit.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Supermooie look, je trui ziet ook zo heerlijk comfy!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik wou dat ik morgen echt wakker werd met jouw figuurtje!
    Ik krijg deze helaas niet over mijn kuiten heen maar ik vind dit soort laarzen juist zooo leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind dit onwijs mooi gecombineerd! Nu wil ik ook over knee boots hebben haha :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind het zeker kunnen als het zo gecombineerd is !

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wederom prachtige foto's! (zoals altijd) en die boots zijn ook erg tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat staat het je tof! En wat een mooie foto's zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat mooi! Bij mij zouden ze niet zo staan, gok ik. Maar bij jou wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik vind de laarzen zelf echt niet mooi en een tikkeltje ordinair, maar hoe jij ze draagt vind ik ze echt fantastisch. Wauw! <3 Ze staan je prachtig en in combinatie met deze outfit totaal niet ordinair maar juist super stijlvol. I'm impressed.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Waaauw deze zijn mooi! Ik vind overknees niet snel mooi, sterker nog ik vind dat veel dames ze op een ordinaire manier dragen, maar jij rockt ze echt! Super classy <3

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel erg leuk! Zulke boots heb ik ook onlangs gekocht, vind ze zo leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een gigantisch paar mooie laarzen heb jij aan ! Alhoewel ik zeker niet de eerste ben, die dit schrijft, zeker niet minder gemeend.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Je krijgt trouwens geen automatisch bericht als er op je comment is geantwoord, dus als je een brandende vraag hebt, kun je ook mailen naar pixelsbyemilia@gmail.com.