Fashion,

Witte jas en boyfriend jeans

10/30/2016 Pixels By Emilia 13 Comments

Nederlands: Yes, ik heb weer nieuwe outfitfoto's voor jullie! Ik kom de laatste tijd (helaas) niet zo vaak meer aan bloggen toe, maar afgelopen weekend had ik met Carina afgesproken om te brunchen en toen hadden we daarna precies nog even tijd om foto's te maken voor onze websites. De outfit die ik draag is dan ook een typische zondagse look: comfy, simpel en makkelijk. Nou geldt die omschrijving eigenlijk voor bijna al mijn outfits, ook doordeweeks, maar goed. Ik heb een supergezellige ochtend gehad met Carina en ik ben ook blij met de foto's! Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden. Als je op 'read more' klikt, zie je meer afbeeldingen en een lijstje van de merken die ik draag.

English: Woohoo, I've got some new outfit photos to show you guys! I haven't been able to work on my blog lately (I blame the full time working life for that), but last weekend I had brunch with Carina and afterwards we took pictures for both our blogs. So the outfit I'm wearing is a typical Sunday look: comfy, easy and laid back. Altough I have to admit that description goes for all my outfits, also the weekday ones. Ah well, anyway, I had a super fun morning with Carina and I'm pretty happy with how the pictures turned out! Can't wait to hear what you guys think about the shots and the look. If you click 'read more' you'll see all images and a list of the brands I'm wearing.

Ik draag: jas – Zara, jeans – Diesel, sjaal – C&A, sneakers – Asos

Wat vinden jullie van de foto's en de outfit?

Deze artikelen vind je misschien ook leuk:

13 opmerkingen:

  1. Wat een ontzettend mooie sjaal! Hij staat heel mooi bij je jas.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Stoere jeans, heel tof! Vind de jas ook prachtig maar wit zou niks voor mij zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zelfs op sneakers en boyfriend jeans zie jij er classy uit!! Mooi hoor!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke outfit Emilia! Die jas en sjaal zien eruit alsof ze zo lekker zacht zijn :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. love how the pictures turned out <3 Carina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. You look so incredibly beautiful. It’s one of the loveliest styles I've ever seen. What a delightful ensemble and you've styled it to perfection. ❤
    http://www.pickedresses.com/toronto-prom-dresses-c_45/

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Je krijgt trouwens geen automatisch bericht als er op je comment is geantwoord, dus als je een brandende vraag hebt, kun je ook mailen naar pixelsbyemilia@gmail.com.