Abbey the tabby,

Even voorstellen: ons nieuwe huisgenootje Abbey!

11/26/2016 Pixels By Emilia 13 Comments


Nederlands: Mijn grootste droom is uitgekomen: Michael en ik hebben een kat geadopteerd! Zoals jullie waarschijnlijk wel weten, wil ik al mijn hele leven een kat in huis nemen, en nu is ze er dan eindelijk. Ze is een 2-jarige British Shorthair en we hebben haar Abbey genoemd. Haar vachtkleur zit een beetje tussen zilver en zilver tabby in. Abbey de tabby dus! Op dit moment zit ze nog even veilig achter de kussens op de bank (zoals je op de foto kunt zien), maar ze vindt het wel heel fijn om geaaid te worden en ze blijft ook de hele tijd bij ons in de buurt. Ik ben helemaal verliefd op haar en ik snap nu helemaal waarom katteneigenaren altijd zo overdreven trots zijn op hun huisdier ('die van ons is echt de leukste/liefste/mooiste!'). (Dat is ze trouwens wel hoor, even dat je het weet.) Hopelijk is ze snel helemaal gewend!

English: My biggest dream came true: Michael and I adopted a cat! As you probably already know, I've wanted to get a cat for years now, and yesterday that finally happened! She's a 2-year-old British Shorthair and we named her Abbey. Her fur is silver/silver tabby shaded, so her nickname is Abbey the tabby! At this very moment she's hiding behind the pillows on the couch (as you can see in the picture above), but she loves to be petted and she stays close to us all the time. I'm over the moon with her, she's amazing, and I do now totally understand why cat owners are always so extremely proud of their pets (but really, ours is definitely the prettiest/sweetest/cutest!). Hopefully she'll get adjusted to her new home very soon!

Deze artikelen vind je misschien ook leuk:

13 opmerkingen:

  1. Wat een mooie poes. Heel veel geluk met haar. Groetjes, Melanie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat is ze mooi! Een kat is zo'n leuke aanvulling in huis! Liefs, Kelsey

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Aaaaww wat een bolletje <3 Geniet maar veel van haar knuffels en streken! Ik kan me mijn leven en huis niet meer inbeelden zonder mijn kat!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. dreams come true <3 echt fijn voor je wat een prachtige mooi poes hebben jullie geadopteerd zeg <3

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Och wat een plaatje ^_^ Geniet van elkaar! Xxx Gwen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ahhh, ik begrijp helemaal op wat voor roze wolk je je bevindt. Hier ook zo'n trotse "poezenmoeder" van een Britje. Ze ligt nu lekker te snurken in één van haar duizend mandjes. Snurkt Abby de Tabby ook? Nogmaals: heel veel geluk met haar.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Aaaawh wat leuk!
    Geniet er van! Een kat maakt het leven zoveel leuker, fijner én gezelliger!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind het zon mooi ding! Ik wacht op nog meer foto's :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ahwwww, zo lief!!! Mijn grootste droom is ook een kat, of hond, ben er nog niet helemaal over uit (of gewoon beide haha). Zo cute <3

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ahh wat een dotje! Leuke naam hebben jullie ook uitgekozen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. ah wat mooi dat jullie dit hebben gedaan! echt een schatje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Waauw wat een mooie en schattige kat :) en wat een leuke naam, Abbey ♥

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Je krijgt trouwens geen automatisch bericht als er op je comment is geantwoord, dus als je een brandende vraag hebt, kun je ook mailen naar pixelsbyemilia@gmail.com.