About me,

NIEUW! Een grote vernieuwing op mijn blog...

12/18/2016 Pixels By Emilia 9 Comments

Nederlands: Komend jaar, in januari 2017, blog ik precies vijf jaar. Sommige dingen zijn in de tussentijd langzaam veranderd, zoals de onderwerpen waarover ik schrijf. Mijn blog begon als een modeblog, maar in de loop van de tijd ben ik ook veel over beauty, reizen, eten en persoonlijke dingen gaan schrijven. Wat er echter al heel lang onveranderd is gebleven, is de 'about me'-pagina. Het is bijna gênant, maar toen ik deze pagina van de week weer eens opende, was de eerste zin die ik las: 'Hoi, ik ben Emilia en ik ben 21 jaar'. Ook las ik dat ik een studente was die bij haar ouders woonde. Eh... Ik ben ondertussen al 23, afgestudeerd en woon samen. Oeps! Die pagina was dus ernstig toe aan een update! Ik heb de hele tekst aangepast en vernieuwd en de afbeeldingen veranderd, zodat het weer helemaal klopt. Dus ben je benieuwd naar wie ik ben en wat ik doe? Dan kun je weer terecht op de 'about me'-pagina!

English: Next year, in January 2017, it'll be exactly five years ago that I launched my blog. Some things have changed a bit during those years, like the subjects I write about. I started as a fashion blogger, but I now also write about beauty, traveling, food and personal stuff. However, one thing that I never changed is the 'about me' page. It's a bit sad, but when I opened that page last week, the first thing I read was 'Hi, I'm Emilia and I'm 21 years old'. I also read that I was a student who still lived with her parents. Well... I already turned 23, graduated and moved in with my boyfriend. Oops, that page needed an update immediately! So this week I changed the information and added new pictures, which means the page is all up to date again. So, if you want to know all about me and what I do, head over to the 'about me' page!

Deze artikelen vind je misschien ook leuk:

9 opmerkingen:

  1. haha wauw, het werd dan inderdaad wel tijd voor vernieuwing haha, wel leuk <3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk gedaan! Veel verschillende kanten van jezelf in die foto's! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha, ik ken het probleem van de zwaar verouderde "about me" pagina. Het is ook echt zo'n pagina die je gewoon vergeet, terwijl het stiekem toch wel erg belangrijk is. Mensen zijn vaak benieuwd wie er achter de blog zit.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hebt zooooveel prachtige plaatjes! Met jou op vakantie moet haast wel een geluk zijn haha, altijd de mooiste foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wauw wat ben je in twee jaar dan veranderd in het leven! kan zo snel gaan he.. ik heb pasgeleden ook mijn beschrijving en alles veranderd ahaha! liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik herken het, die about pagina klopt bij mij ook lang niet meer helemaal ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Je krijgt trouwens geen automatisch bericht als er op je comment is geantwoord, dus als je een brandende vraag hebt, kun je ook mailen naar pixelsbyemilia@gmail.com.