Diary,

Dít ga ik in 2017 allemaal doen

1/01/2017 Pixels By Emilia 7 Comments

Nederlands: Gelukkig nieuwjaar! In mijn vorige artikel konden jullie lezen wat ik allemaal bereikt heb in 2016. Om dat artikel even kort samen te vatten: het afgelopen jaar zijn al mijn dromen uitgekomen en doelen bereikt. Maar dat betekent niet dat ik geen plannen meer heb voor 2017! In dit eerste artikel van dit jaar ga ik even op een rijtje zetten waar ik me de komende 365 dagen mee bezig ga houden. Klik op 'read more' om mijn lijstje met plannen voor dit jaar te lezen!

English: Happy new year! In my previous article I wrote what I did and which goals I reached in 2016. A little summary of that blogpost: last year I did everything I wanted to do and all my dreams came true. But that doesn't mean I don't have any goals for 2017! In this first article of the year I want to share what my plans for the next 365 days are. Click 'read more' to find out what things will keep me busy in 2017!

Een nieuw kapsel
Iets waar ik al een tijdje over twijfel, is het afknippen van mijn haar. Ik heb al meer dan twee jaar niet naar een kapper gedurfd, omdat mijn haar vroeger meerdere keren verknipt is. Maar nu draag ik mijn haar eigenlijk altijd in een knot. Het is veel te lang, saai, futloos en zit enorm snel in de klit. Ik weet nog niet precies op welke lengte ik het wil hebben, maar ik denk dat ik er minimaal een centimeter of 15 af laat halen dit jaar.

De wereld rond
In 2015 vertrok ik in februari naar Suriname en in 2016 ging ik in februari naar Australië. Dat ik voor 2017 nog helemaal geen reis geboekt heb, is dus best wel even gek! Wel heb ik een aantal plannen voor reizen die ik dit jaar wil maken. Zo ga ik van de zomer waarschijnlijk naar Italië met Michael, ga ik een stedentrip maken met Janneke en hopelijk ook op bezoek bij een vriendin die op uitwisseling gaat. Verder komt een vriend uit Australië naar Europa toe en ga ik met hem waarschijnlijk ook een stukje mee rondreizen, superleuk! Daarnaast wil ik ook ontzettend graag nog op wintersport... Maar ik heb natuurlijk maar een beperkt aantal vrije dagen nu ik fulltime werk, dus het is nog even afwachten hoe het allemaal loopt dit jaar!

Ons huis gezellig maken
Michael en ik willen al sinds we samenwonen wat meer decoratie in huis. Qua meubilair is onze woonkamer wel helemaal af, maar we hebben nog niets aan de muren hangen en ik denk dat het met wat planten en accessoires nóg gezelliger kan worden. Hopelijk komen we er binnenkort eindelijk eens aan toe om leuke schilderijen of posters uit te zoeken en kunnen we onze inrichting dit jaar helemaal compleet maken!

Mijn eerste eigen autootje
Als er iets is dat ik niet leuk vind, dan is het wel autorijden. Veel liever verplaats ik mezelf per fiets. Toch heb ik besloten dat het dit jaar tijd is om mijn eerste eigen autootje te kopen. Mijn werk is namelijk net iets te ver om elke dag naartoe te fietsen (30km) en met het ov duurt het soms bijna 2 uur om er te komen, terwijl het met een auto slechts een halfuurtje rijden zou zijn. Daarnaast wordt het ook wel eens tijd dat ik wat zelfverzekerder word in het verkeer en de enige manier om dat te bereiken, is door meer zelf te rijden... Wel spannend, hoor!

Hobby's en sporten
Al mijn hobby's zijn er een beetje bij ingeschoten sinds ik fulltime werk. Maar dit jaar wil ik zeker weer de tijd nemen voor dingen die ik graag doe, zoals bloggen, fotograferen en snowboarden. Daarnaast ga ik samen met mijn beste vriendin bij een vereniging en ga ik boxen met een andere beste vriendin (dat wil ik al zo lang eens proberen!). Ik ben benieuwd welke sport ik tot en met het einde van 2017 met veel plezier blijf doen!

Sommige van deze doelen wil ik zo snel mogelijk al bereiken... Op het moment dat ik dit artikel schrijf is het 29 december en ik ben van plan deze lijst te delen op 1 januari. Er is dus een mogelijkheid dat ik één (of zelfs meerdere) punten van deze lijst in de tussentijd al heb uitgevoerd. Maar... Dat laat ik dan natuurlijk zo snel mogelijk weten!

Wat zijn jullie plannen voor 2017? Make the most of it!

Deze artikelen vind je misschien ook leuk:

7 opmerkingen:

  1. Wat een mooie doelen en er staan al mooie reizen op het programma, daar kun je zeker van gaan genieten! Ik wens je een heel mooi nieuwjaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik denk dat een lok en lagen je heel mooi zullen staan, ik ben benieuwd wat je met je haar uiteindelijk gaat doen! liefs en een gezond en liefdevol 2017 X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gelukkig nieuwjaar! Mijn eerste eigen autotje was een heel oud golfje hihi. Heb er een jaar mee gedaan en vond het gewoon erg toen hij weg ging.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gelukkig nieuwjaar. Ook voor Abbey natuurlijk! Wat heb je mooie dingen die je in 2017 allemaal wil gaan doen. Ik ga vanaf dit jaar fulltime werken, dus ik ben heel benieuwd hoe dat me gaat bevallen. Mijn eerste grote mensen baan.. Ik denk dat het voor mij dus ook echt passen en meten wordt om leuke dingen te plannen, maar het moet best lukken. Spannend trouwens dat je naar de kapper wilt gaan. Ik ken het trauma van "het verknipte haar" helaas ook heel erg goed..

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jaaaa ik werd zo gelukkig om een blogje van jou te zien in mijn bloglovin lijstje. Je foto's vind ik toch altijd zo zo zo zo mooi! Dus kom maar op met die blogjes van jou haha ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie plannen ik hoop voor je dat alles gaat lukken <3

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Je krijgt trouwens geen automatisch bericht als er op je comment is geantwoord, dus als je een brandende vraag hebt, kun je ook mailen naar pixelsbyemilia@gmail.com.