Fashion,

Biker boots + comfy sweater

2/12/2017 Pixels By Emilia 19 Comments


Eindelijk... Een nieuwe outfitpost! Deze foto's staan al twee weken klaar om gepubliceerd te worden, maar ik wilde er nog even mee wachten, totdat de nieuwe lay-out van mijn website online stond. En dat is nu eindelijk het geval! Klik op 'read more' om alle foto's te zien.


Ik draag: trui – H&M | enkellaarsjes – Sacha | jeans – Mango | sjaal – Zara

Ik droeg deze outfit toen Lizzy een dagje naar mijn stad toe kwam om te shoppen, lunchen en bijkletsen. Supergezellig was dat! Vooral dat bijkletsen was hard nodig, want we hadden elkaar al veel te lang niet gezien. Hopelijk zie ik haar snel weer.

Dit weekend ben ik ook lekker veel op pad. Gisteren ging ik met Femke naar de Harry Potter Exhibition in Utrecht. Dat was echt leuk, maar eigenlijk iets té druk. Het was de allereerste dag dat de tentoonstelling open was en het was helemaal uitverkocht... Maar we hebben superveel gezien en het was zeker de moeite waard! Daarna ging ik meteen door naar de volgende stad, want ik had met Carina afgesproken om naar de bioscoop en uit eten te gaan in Rotterdam.

Vandaag ga ik 's ochtends ook nog even naar Carina, omdat we nog niet uitgekletst waren. Daarna ga ik shoppen met Janneke en als er dan tijd is wil ook 's avonds ook nog even op bezoek bij mijn ouders. Ik ben het hele weekend aan het 'vloggen' op Instagram, dus als je het leuk vindt om mee te kijken, kun je me volgen via @emiliavd!

Hebben jullie ook een leuk weekend? Fijne zondag nog!

Deze artikelen vind je misschien ook leuk:

19 opmerkingen:

  1. Erg mooi bij elkaar gezocht deze outfit, het staat stoer en classy at the same time <3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super gave boots! En je sjaal is ook erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie outfit meis! Mijn favoriete outfit van het moment lijkt er wel een beetje op. Heerlijk zo'n comfy trui om in weg te kruipen met dit weer. Een fijne dag vandaag en shopze ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die trui ziet er heelijk uit. Ik vind de laarsjes ook erg tof !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige foto's en je boots zijn super gaaf !

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Such pretty images & a beautiful girl <3 Carina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Die kleur van die trui staat jou super mooi. Maar ik denk dat jou alles mooi staat. Super knap meid. Groetjes Amira

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Perfecte styling en wat een model ben je ook :))

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige outfit, heel leuk gecombineerd! En toffe laarsjes! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Echt liefde voor deze kleuren combinatie en echt een fijne outfit!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke outfit, de kleur van je trui is echt heel mooi. En je nieuwe layout is ook heel gaaf geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Omggg zo mooie outfit en wat ben je mooi! Xoxo Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heb je wel eens gedacht aan modellen werk gedacht want daar heb je de uitstraling voor? Mooie outfit foto's <3

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Great pictures, I hope you had a good time :) You will like to see more fun from here.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuke outfit, mooi hoor! En de trui ziet er lekker warm uit voor deze koude lente!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Je krijgt trouwens geen automatisch bericht als er op je comment is geantwoord, dus als je een brandende vraag hebt, kun je ook mailen naar pixelsbyemilia@gmail.com.