new,

TADAAA... Een nieuwe lay-out!

2/05/2017 Pixels By Emilia 43 Comments


Ik vind dit zo spannend... Voor het eerst sinds ik ben begonnen met bloggen heb ik een nieuwe lay-out! Ik heb er maandenlang aan gewerkt en ik vind het doodeng nu het zover is, omdat ik bang ben dat er nog allemaal foutjes in de code zitten. Ik heb namelijk een standaard template handmatig aangepast, maar ik weet stiekem niet zoveel van css/html, dus ik hoop dat ik alles goed heb gedaan. Als je een foutje tegenkomt, laat je het dan weten? Dan ga ik proberen om het aan te passen.

Op het moment dat ik dit type is het 03:12 's nachts. Ik heb expres tot middernacht gewacht met het uploaden van de nieuwe lay-out tot, zodat de kans klein was dat er iemand online zou zijn op mijn site tijdens de grote switch. Ik hoop dus dat niemand last heeft gehad van het omzetten van de lay-out!

Over het design: over sommige onderdelen van de lay-out twijfel ik nog een beetje. Voor mijn gevoel is het nog niet helemaal af, sommige onderdelen vind ik nog niet perfect bij elkaar passen. Waarom ik de lay-out dan toch online heb gezet? Omdat ik er al zó lang mee bezig was, dat het schrijven van artikelen er niet meer van kwam... En ik heb juist zo'n zin om weer normaal te gaan bloggen! Dus voor nu laat ik het even zo en ga ik me weer gewoon storten op het fotograferen en schrijven van nieuwe blogposts.

Zo. En nu is het tijd om te gaan slapen.

Laten jullie weten wat jullie van het nieuwe design van Pixels By Emilia vinden? Alle meningen (negatief én positief) zijn welkom! En als je een foutje ontdekt, let me know. Ik ben zo benieuwd naar jullie reacties!

P.S. De foto boven dit artikel is gemaakt door Mariska van der Haven.

Deze artikelen vind je misschien ook leuk:

43 opmerkingen:

  1. Wowie was je vorige layout al zo oud? De vorige layout vond ik er ook al modern uit zien maar deze is wel echt next level. <3

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha ja, die vorige lay-out had ik al sinds 2012... Dankjewel! :D

      Verwijderen
  2. Mooi!!! Wist helemaal niet dat je codetaal schreef! Wat mooi gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha ik schrijf ook niet echt codetaal hoor! Ik begrijp er net genoeg van om dingen te veranderen, verwijderen en toe te voegen. Heel erg bedankt!

      Verwijderen
  3. Oooooh wauw! Yay! Weer blogjes van jou!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jaaaa ik heb je blogjes gemist! Vind het mooi <3

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind het leuk! Het geeft jouw stijl heel goed weer en ik denk dat dientwijfels nergens voor nodig zijn. De header vind ik heel tof, hij spreekt heel helder maar ook zeker wel gedurfd. Ja het heeft echt wel wat! Geniet er van!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Heel erg bedankt voor je uitgebreide reactie, fijn dat je het leuk vindt en bij me vindt passen! Dankjewel! :D

      Verwijderen
  6. Yas girl! Heel veel succes! :) Blijven leuke foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thanks! En jij nogmaals heel erg bedankt voor het maken van die foto's. :)

      Verwijderen
  7. Wat een prachtige lay-out is het geworden! En dat voelt toch super stoer, dat je dat zelf met alle codes hebt uitgevonden?! liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! Haha ja hè, ik vond het ook wel verslavend, codetaal. Als je eenmaal de smaak te pakken hebt, wil je steeds meer leren en aanpassen. :)

      Verwijderen
  8. Professioneel hoor! Ik zie nog geen foutjes! Ik hoop dat je nu vaker weer gaat bloggen! Liefs! Amber

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel, ik ga mijn best doen om weer actief te bloggen nu!

      Verwijderen
  9. I luv it! Echt helemaal te gek! mag je ook gewoon heel trots op zijn! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Aaaahhh je nieuwe layout is echt prachtig! Ik opende eerst het artikel op mijn telefoon en daar klopt je header niet helemaal. Hij is maar voor de helft zichtbaar. Op mijn laptop ziet het er prima uit! Veel plezier met bloggen in je nieuwe layout!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel, Kelly! :D En bedankt voor het doorgeven! Ik zag het inderdaad, als ik de site op mijn telefoon open dan zie ik mijn logo wel goed, alleen de foto erachter is helemaal zwart. Even uitzoeken hoe ik dat goed kan krijgen. Heel erg bedankt!

      Verwijderen
  11. Wauw wat een strakke en moderne layout maar tocg gezellig! Echt een fijne blog heb jij :) op de tablet ziet het er prima uit. Wat ik alleen een beetje gek vind, is dat je posts op de homepagina steeds beginnen met 'Nederlands'... Verder helemaal niks op aan te merken ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Fijn om te horen, dankjewel! :) En ook heel erg bedankt voor het meedenken! Dat 'Nederlands...' dat zette ik zelf steeds voor mijn teksten, omdat ik de inleiding altijd in het Nederlands én het Engels schreef. Maar bij deze nieuwe lay-out wordt de inleiding automatisch ingekort, waardoor je de Engelstalige inleiding niet meer ziet, dus nu is dat 'Nederlands...' een beetje nutteloos haha. Nogmaals bedankt! :D

      Verwijderen
  12. Heel mooi Emilia, en props dat je het zelf gecodeerd hebt! :D
    Ook een hele mooie binnenkomer die grote foto als je je blog opent.
    Vanavond denk ik maar vroeg naar bed na zo'n late nacht gisteren? ;)

    Ik ben ook bezig met een nieuwe layout en herken dat je dan weer zo graag wil bloggen maar dat gaat niet want je layout is nog niet af :')

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ahhh spannend, dan ga ik jouw blog even in de gaten houden! Geef je een seintje als je nieuwe lay-out online staat? Ik ben benieuwd. :D
      Frustrerend hè, als je zoveel zin hebt om te gaan schrijven, maar wil wachten tot je nieuwe lay-out online staat... Maar ook een goed teken, want dan krijg je er blijkbaar wel weer inspiratie van. Heel erg bedankt voor je reactie! :)

      Verwijderen
  13. wauw wat een prachtig design, ziet er super goed uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wauw, ik vind het echt prachtig geworden! Super mooi <3 Ik wil ook graag weer een nieuwe lay-out, maar het kost inderdaad heel veel tijd...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel, super om te horen! :) Ik vind jouw huidige lay-out ook al heel mooi trouwens!

      Verwijderen
  15. Ik vind het mooi! En jou vind ik ook mooi - die foto's!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Echt mooii gedaan meis! Kuss Ils

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Eens met alle bovenstaande reacties ^^ Mooi, strak, maar toch gezellig, past bij jou!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wauw, ziet er mooi uit! Geen idee hoe het er hier voor (eerste keer dat ik je blog bezoek) uit zag maar vind het heel mooi. X

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ziet er prachtig uit hier, heel erg veel (blog)plezier ermee!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Je website ziet er echt heel erg gaaf uit, mijn complimenten!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Aaaaaaaaah ik heb nu op mijn telefoon en ipad gezien maar ook op mijn laptop ziet 't er prachtig uit mup! <3

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Je krijgt trouwens geen automatisch bericht als er op je comment is geantwoord, dus als je een brandende vraag hebt, kun je ook mailen naar pixelsbyemilia@gmail.com.