Fashion,

OUTFIT + Dit zijn mijn favoriete lenteschoenen

4/04/2017 Pixels By Emilia 10 Comments


Als ik één paar schoenen moest kiezen, waar ik de hele lente op zou moeten lopen, dan zou ik gaan voor witte sneakers. Vorig jaar kon je me al uittekenen op mijn sneeuwwitte gympies (die nu niet meer zo wit zijn) en dit jaar zal dat precies hetzelfde zijn. De eerste lenteoutfit van 2017 die ik hier deel, is er dan ook eentje met witte sneakers! Klik op 'read more' voor alle foto's.

Witte sneakers staan overal bij, ze zitten heerlijk en ze zijn er in zoveel soorten en maten, dat iedereen wel een leuk paar zal kunnen vinden. Maar hoe fantastisch ze ook zijn, witte schoenen hebben een groot nadeel: ze blijven vaak niet lang wit. Mijn allstars gooi ik bijna maandelijks in de was, maar met (nep)leren gympies gaat dat helaas niet. Daarom heb ik mijn favoriete schoenen van vorig jaar alweer vervangen voor een nieuw paar oogverblindend witte gympen, zoals je op de foto's kunt zien.

Om ervoor te zorgen dat mijn witte sneakers niet té snel verkleuren, wissel ik ze trouwens regelmatig af met andere lenteschoenen. Ik kan bijvoorbeeld niet wachten tot het warm genoeg wordt om weer sandaaltjes te dragen! Ook loafers vind ik megaleuk voor de lente, maar die heb ik zelf nog niet in de kast staan, omdat ik het perfecte paar nog niet ben tegengekomen... (Tips zijn welkom!)

Hebben jullie ook al een paar (of meerdere) witte sneakers in de kast staan? En welke schoenen dragen jullie het liefst in de lente? Ik ben benieuwd!

PS Op deze foto's draag ik: sneakers – Sacha (gekregen), jeans – Zara, jas – Zara, sjaal – Mango, trui- Mango, horloge – Guess.

Deze artikelen vind je misschien ook leuk:

10 opmerkingen:

  1. Leuke outfit en je schoenen zijn inderdaad perfect voor de lente!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi!! Jammeer dat je niet meer vaker blogged maar als je blogged is het altijd weer leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Is het inschrijven voor #hntm al gestart? *hint* :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. You're so cute! X Amanda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw, écht weer zulke geweldige foto's! Wat ben je toch een knapperd!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je hebt een lieve mooie uitstraling en de kleding staat je heel mooi. Groetjes, Babette

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Die kleuren staan echt leuk bij mekaar!

    Kus Lieke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind je sjaal echt super mooi! Heerlijk zo in de lente en het maakt de outfit echt af.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Je krijgt trouwens geen automatisch bericht als er op je comment is geantwoord, dus als je een brandende vraag hebt, kun je ook mailen naar pixelsbyemilia@gmail.com.